broga HILL :))







huhu 14 mei 2011. .old car trip yang ke 3. .destinasi sebelum ni pertak dan fraser hill. .
now broga hill :) hee sgt excited na ke broga hill. .nk chill relax at puncak uh. .tgk kehijauan. .batu bsr2 yg chantek. .broga hill tmpat org tgk sunrise. .so ktorg gerak awl pagi nk tgk matahari terbit. .ketinggian 1.7KM. .
HELLO SUNSHINE :)) ermm kami agak lewat smpai akibat sesat. .malang ta pat tgk matahari terbit. .lg malang aku skt prot. .aku hanya mampu smpai lereng puncak dlm 1KM. .beberpa langkah lg ke puncak. .aku kne gastric. .ta breakfst. .btw aku epy dpt tgk pemandangan even skt. .selain sakit prot,aku agak mengah. .lg2 aku ade asma. .drp 5 org,dua org give up. .sorg uh dia mengah gak. .ni lah akibat kuat isap rokok. .aku trase na stop taon ni. . :)))
P/S ; sdey pic aku ta byk. .hanye ade pic mendaki jewp. . ;(

3 comments:

  1. always heard people talk bout thiz place..nice view rite..teringin nk g..abg..bring me there..hehe=)

    ReplyDelete